Compania aeriană Wizz Air aduce clarificări în cazul zborurilor întârziate sau anulate, precizând că, în cazul unei aşteptări de peste cinci ore sau al unei anulări, călătorii pot cere reprogramarea zborului sau rambursări sub formă de credite sau valoarea integrală a biletului.
Esențial: Wizz Air reaminteşte pasagerilor că, în cazul întârzierilor care au rezultat într-o aşteptare de peste cinci ore, aceştia au posibilitatea, prin intermediul call center-ului, să solicite reprogramarea zborului, în limita locurilor disponibile, să primească rambursarea a 120% din tariful iniţial achitat, sub formă de WIZZ credit pentru rezervările viitoare, sau să le fie rambursată valoarea integrală a biletului.
În cazul anulărilor, pasagerii au aceleaşi opţiuni de reprogramare sau rambursare, pe care le pot accesa online, precizează compania Wizz Air într-un comunicat de presă.
În cazul întârzierilor mai mari de două ore, pasagerii au dreptul la vouchere pentru apă şi alimente cu o valoare proporţională cu durata întârzierii.
Util: Compania aeriană recomandă rezervarea biletelor direct la Wizz Air, pentru a primi în timp util toate informaţiile necesare despre posibilele modificări şi ce acţiuni pot întreprinde pentru zborurile lor afectate, dar şi pentru a beneficia de soluţiile self-service rapide şi disponibile non-stop, aflate la dispoziţia pasagerilor.
În cazul zborurilor anulate sau redirecţionate către o altă destinaţie decât cea iniţială
- Wizz Air asigură cazarea peste noapte a pasagerilor într-un hotel, precum şi transferul pasagerilor între aeroport şi hotel.
- Atunci când următorul zbor Wizz Air către destinaţia iniţială este efectuat la o dată ulterioară, pasagerilor le este asigurată cazarea pentru zilele premergătoare zborului respectiv.
- În cazul reprogramării zborului şi achiziţionării unui nou bilet de la un alt operator aerian, pasagerilor le este asigurată cazarea pentru o singură noapte.
În cazul în care disponibilitatea redusă şi imposibilitatea agenţilor de handling de a găsi camere de hotel nu permit cazarea pasagerilor, aceştia sunt informaţi printr-un e-mail că pot căuta soluţii de cazare pe cont propriu, având ulterior opţiunea să solicite pe website-ul companiei aeriene restituirea sumei achitate, într-o valoare rezonabilă, pe baza documentelor care atestă rezervarea camerei(lor) de hotel, mai precizează compania Wizz Air.
Credit foto: site Wizz Air