Tour operatori din Polonia, Italia şi Marea Britanie, invitați să viziteze Mamaia în această vară pentru a o include în pachete turistice, în încercarea autorităților de a atrage cât mai mulți turiști străini.
Esențial: Potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică, turiştii germani au reprezentat 10.40% din totalul turiştilor străini care au vizitat România în 2023. Pentru a crește numărul turiștilor străini și din alte țări, Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia Constanţa va organiza în luna iulie un info trip destinat partenerilor media şi tour operatorilor care doresc să includă staţiunea Mamaia în pachete turistice.
Declarație: „Vara aceasta vom avea în staţiunea Mamaia câţiva tour operatori europeni şi parteneri media din Polonia, Italia şi Marea Britanie care vor vizita destinaţia noastră pentru că ulterior să ne includă atât în campanii de promovare, cât şi în cataloage de prezentare turistice” – George Măndilă, preşedintele OMD Mamaia Constanţa.
OMD Mamaia Constanţa a participat în această săptămână pentru prima data la Bursa Internaţională de Turism – ITB Berlin.
La standul României au fost prezenți 38 de reprezentanți din regiuni şi oraşe din România.
Reprezentanţii OMD Mamaia Constanţa au participat și la evenimentul Donausalon, aflat la a IX-a ediţie, care a avut ca scop scoaterea în evidenţă a strategiei UE din regiunea Dunării către mediul diplomatic şi autorităţile din Germania, potrivit unui comunicat de presă.
Util: La Strategia UE pentru Regiunea Dunării participă paisprezece state: nouă state membre UE (Austria, România, Bulgaria, Cehia, Croaţia, Germania – ca stat federal prin landurile Baden-Wurttemberg şi Bavaria – Slovacia, Slovenia, Ungaria) şi cinci state ne-membre UE (Bosnia-Herţegovina, Muntenegru, Serbia, Republica Moldova şi Ucraina).
Credit foto: Travelero