„Lăsați-vă surprinși de România!”, sloganul sub care autoritățile vor să atragă turiști francezi, poate fi urmărit în această perioadă în Paris, fiind postat pe 17 autobuze turistice. Anterior, până pe 12 septembrie, mesajul a fost afișat timp de o săptămână pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului.
Esențial: Cele trei obiective turistice alese de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) pentru a fi promovate în campania de trei săptămâni din Paris sunt Transfăgărăşanul, Mănăstirea Suceviţa şi Castelul Peleş.
Campania outdoor de promovare a României ca destinație turistică în Franța a început pe 6 septembrie. Aceasta se va încheia pe 26 septembrie. Obiectivul declarat al acțiunii este atragerea unui număr tot mai mare de turiști francezi în România.
Prima etapă a constat în afișarea, în perioada 6 – 12 septembrie, a două imagini reprezentative – Transfăgărășanul și Mănăstirea Suceviţa – pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8mp), în punctele cheie din centrul Parisului.
A doua etapă a început pe 13 septembrie și a vizat colantarea a 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.
Util: Bugetul campaniei de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa este de aproximativ 111.000 euro, cu TVA 0%, a anunţat, marţi, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT), citat de Agerpres.
MEAT estimează că prima etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare și un buget mare pentru vacanțe și călătorii.
În ceea ce privește a doua etapă, MEAT consideră că rețeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piața pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe durata celor două săptămâni de campanie.
Context: Piața franceză reprezintă o piață prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franța clasându-se în topul primelor 10 țări ai căror cetățeni vizitează România. Consiliul de Brand Turistic Național situează Franța printre cele 7 țări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă. Alte țărri sunt Italia, Germania, UK, Israel, Spania sau Polonia, potrivit Ministerului.
Credit foto: MEAT